S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Neporušujete autorská práva u fotek na webu?
Bez nápadité grafiky a pěkných obrázků se neobejde žádný moderní web. Ani ten váš. Obrázků a fotografií je na internetu spousta. Jen málo z nich je ale volně dostupných k vlastnímu použití. Podléhají totiž autorskému zákonu a jejich zneužití se trestá finanční pokutou, která se může vyšplhat i do milionové částky. Kde ale fotky pro obchodní či osobní účely vzít legálně? Poradíme vám.
Zákazníci na internetu nejsou roboti, říká majitel S2 STUDIA
BUDĚJCKÁ DRBNA, největší jihočeský online magazín, přinesla rozhovor s naším kolegou a majitelem S2 STUDIA Standou Schwarzem. Co říká o tvorbě webů a e-shopů, online marketingu, cenové politice nebo nových trendech?
Responzivní web je základ. Proč na něj nedáme dopustit?
Jak se říká, čísla nelžou. V tomto případě jde o statistiky ohledně smartphonů, tabletů a internetu obecně. Z loňských studií vyplývá, že celých 50% uživatelů, kteří navštívili váš web, si je prohlíželo ze svých mobilních přístrojů. A pokud nemáte tzv. responsivní web, je klidně možné, že až polovina potencionálních zákazníků se k vám už nevrátí. Proč?