S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Neporušujete autorská práva u fotek na webu?
Bez nápadité grafiky a pěkných obrázků se neobejde žádný moderní web. Ani ten váš. Obrázků a fotografií je na internetu spousta. Jen málo z nich je ale volně dostupných k vlastnímu použití. Podléhají totiž autorskému zákonu a jejich zneužití se trestá finanční pokutou, která se může vyšplhat i do milionové částky. Kde ale fotky pro obchodní či osobní účely vzít legálně? Poradíme vám.
Strukturovaná data: pomozte Googlu, aby lépe „viděl“ váš web
Mezi klíčové činnosti SEO patří i tzv. strukturovaná data. Zjednodušeně řečeno strukturovaná data pomáhají lépe porozumět obsahu vašeho webu a správně jej zobrazit uživateli. Strukturovaná data také zlepšují viditelnost webu při organickém (neplaceném) vyhledávání...
Klíčová slova – umíte je správně používat?
Jako první si musíme odpovědět na to, co vlastně ta klíčová slova jsou. Jak napovídá sám název, jsou vlastně jakýmsi klíčem. Představují hlavní heslo, které uživatel zadá do vyhledávače. A podle toho, jestli se tento výraz (či sousloví) shoduje s vámi použitými slovy, máte vyhráno. Dojde ke spojení a vy máte o uživatele navíc. Jak takové věci docílit?