WEBDESIGN, E-SHOPY

Potřebujete vytvořit nové webové stránky, e-shop nebo intranetovou aplikaci na míru? Rádi vás provedeme celým procesem, od prvotního návrhu, otestování až po finální spuštění vašeho projektu do života.  

device device

GRAFIKA, KORPORÁTNÍ DESIGN

Navrhujeme loga, grafické manuály, letáky, brožury, plakáty, design webů, online bannery, newslettery, produktové obaly, vizualizace... Přesvědčte se o naší kreativitě.  

device device

ONLINE MARKETING

S pomocí online marketingu zvýšíte prodej, zlepšíte povědomí o značce, představíte nový druh produktu či služby co neširšímu počtu potenciálních zákazníků a tím si upevníte pozici na trhu. Využijte sílu online marketingu a nechte své podnikání růst.

device device
Groz-beckertAlfahausKOH-I-NOORMadeta

S2 STUDIO

Naše služby

Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.

banner chytrý online

Reference

Více referencí

Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.

 

S2 pečeťJsme tu pro vás již od roku 2003

logo APEKČlen Asociace pro elektronickou komerci

logo hospodářské komoryČlen Jihočeské hospodářské komory

logo ISODržitel certifikátu kvality ISO 9001

logo Google PartnerCertifikace Google Partner

Zjistit více o S2 STUDIO

Blog

Webdesign a jeho význam
Grafika, Tvorba webů

Webdesign a jeho význam

Webdesign je základním kamenem každé webové stránky a celkové prezentace společnosti. Design webu by měl návštěvníka zaujmout na první pohled, měl by být přehledný a jasný. Jaké jsou nejčastější chyby a co naopak nesmí chybět?

Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu
Bezpečnost dat, Online marketing

Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu

Rozmohl se nám tady takový nešvar, s nímž se v posledních několika měsících setkala většina z nás. Většinou jde o telefonát nebo e-mail, v němž nás obchodní zástupce jedné z "top 3" českých reklamních, marketingových či jiných pochybných agentur informuje, že náš web je pro internet neviditelný. Případně, že z nějakých „specifických“ důvodů vyhledávače Google a Seznam naše internetové stránky blokují. Zástupci některých těchto společností dokonce tvrdí, že pokud firma není zapsaná v jejich firemním katalogu, jako kdyby vůbec neexistovala. Samozřejmě jde o naprostý nesmysl. A pokud váš web vyhledávače nevidí, tak chyba bude rozhodně jinde než v tom, že nevyužíváte některou z těchto „exkluzivních“ služeb na míru. A co tyto pseudoslužby konkrétně nabízejí? Zařazení firmy do nejlepšího firemního katalogu na českém trhu, který denně využívá 10 milionů návštěvníků, zapojení do nejrůznějších partnerských sítí, správu firemních údajů v mapách, navigacích nebo na Facebooku. Nelze samozřejmě paušalizovat, některé služby nemusí být špatné, nicméně podobná strašení jsou nebezpečná a většinou hodně zavádějící. A co udělá vystrašený zákazník? Okamžitě zaplatí a danou službu si zakoupí. Přitom jde o vyhozené peníze a bez opravdové hloubkové analýzy webu se stejně nic nestane. Maximálně se jeho web objeví v několika katalozích, které stejně nikdo nenavštěvuje. Příklady z praxe Například naše studio před několika dny telefonicky oslovila slečna zastupující katalog Inform.cz. Nejprve nabídla, že si ověří informace o naší firmě, které jsou v katalogu. Následně nás informovala, že zjistila, že v loňském roce jsme v jejich katalogu měli negarantovaný profil a nabídla, že nyní můžeme mít za "pouhých" 5 000 korun měsíčně garantovaný profil. Tato změna nám zaručí, že v obou internetových vyhledávačích se najednou budeme objevovat vždy na první stránce. Jak snadné, že? Zapomeňte na SEO, PPC reklamu nebo případné technické úpravy webu. Stačí mít garantovaný profil v jednom internetovém katalogu. Problémem není samotná nabídka zařazení firmy do online katalogu, ale to, že slečna záměrně komunikuje zmatečně a neříká pravdivé informace. Snaží se tedy uvést zákazníka v omyl, aby nabyl dojmu, že služba dokáže vylepšit pozici ve vyhledávači v rámci organického (přirozeného) vyhledávání. Cíl je jasný – přesvědčit zákazníka a prodat mu svou službu. Když jsme požádali o zaslání nabídky do e-mailu, bylo nás sděleno, že tyto exkluzivní nabídky se vyřizují a uzavírají výhradně telefonicky. Opatrnost je tedy rozhodně na místě. Druhým příkladem je společnost MEDIATEL, která nejprve kontaktuje firmy telefonicky a následně zasílá informační e-mail, jehož součástí je odkaz na výsledek analýzy konkrétního webu. Nejde o podvod, ale o zavádějící informace, protože zástupce agentury neupozorní zákazníka, co ta červená nula vlastně znamená (viz přiložený obrázek). A znamená to jen to, že firma není součástí katalogů a partnerské sítě MEDIATELU, nic víc. S výsledky organického vyhledávání nebo s firemními zápisy ve službách Moje firma na Googlu nebo Firmy.cz od Seznamu to vůbec nesouvisí. Buďte tedy při podobných nabídkách maximálně opatrní.   Výsledky analýzy vybraného webu na portálu Mediatelu

Tvorba www stránek – jak to funguje?
Tvorba webů

Tvorba www stránek – jak to funguje?

Tvorba www stránek patří mezi základní dovednosti moderní společnosti pohybující se na poli informačních technologií, tedy jako je například S2 STUDIO s.r.o. Jak vypadá taková tvorba www stránek? Podívejme se podrobněji. Přehledný, čistý design Webová stránka funguje jako vizitka společnosti. Měla by proto mít jistou podobu. Stejně jako jihočeský kraj charakterizují rybníky a hezké holky, i webové stránky mají své klíčové vlastnosti. Ať už se jedná o přehledný a čistý design nebo jednoduché a intuitivní ovládání. Uživatelská přínosnost a spokojenost zákazníka by pro nás měla být na prvním místě. Pokud pro něj totiž webové stránky nebudou uspokojivé, nenajde informaci, kterou hledá nebo se mu jen bude špatně orientovat, je pravděpodobné, že už se nevrátí. Co tedy jsou zásadní stavební kameny při tvorbě webových stránek? Dostatečné množství informací a jejich logické řazení Mezi základní prvky patří především webdesign, tedy vizuální podoba webové stránky. Obecně by design www stránek měl být přehledný – je složen asi ze tří barev, jejichž odstíny se opticky doplňují. Ovládací tlačítka (jako je například tlačítko "domů" nebo různé kategorie) by měly být dostatečně velké a viditelné. Samozřejmostí je základní logo webové stránky, které většinou najdeme v levém horním rohu a které nás po stisknutí vrátí na úvodní stránku. Mezi další klíčové vlastnosti patří také množství dostatečných informací a jejich logické řazení na stránce. Máme na mysli kontakty, účel webu nebo základní info. Takové věci by se měly objevovat v zápatí, tedy úplně dole na webové stránce, nehledě na to, zda se nacházíme na úvodní stránce nebo v různých podkategoriích. Mezi takové informace patří název webu (případně jeho slogan, charakteristické heslo pro fanoušky), tvůrce www stránek, konktaktní e-mail, číslo, informace o fóru či volných místech nebo místě pro inzerenty. Pokud tedy tvoříme web pro České Budějovice za účelem informačního portálu pro turisty, nezapomene v patičce webu uvést příslušné kontakty, autora www stránek, případně mapu webu. Kompletní služby Pro S2 STUDIO s.r.o. je tvorba www stránek denním chlebem. Dokážeme vytvořit e-shop, magazín, informační webovou stránku. Nasloucháme svým zákazníkům a snažíme se vyhovět jejich požadavkům. Námi vytvořené webové stránky mají responzivní design, jsou přehledné a uživatelsky přínosné, vyvinuli jsme vlastní redakční systém. Mezi naše další služby patří e-mailing, marketingové strategie, grafické služby, tvorba loga i obsahu www stránek. Tvorba www stránek v okresu České Budějovice je naše parketa. Neváhejte nás kontaktovat.

Více článků

Důvěřují nám i tito klienti

Přidejte se k nim i Vy

MadetaMadetaNaturwayNaturwayMach MotorsMach MotorsKOH-I-NOOR HoldingKOH-I-NOOR HoldingGW JIHOTRANSGW JIHOTRANSGastroGastroGROZ-BECKERTGROZ-BECKERTAlfahausAlfahausImpregnace SoběslavImpregnace SoběslavJi.hlavaJi.hlavaVykovVykovNextclinicsNextclinicsDCD IDEALDCD IDEALFL BRÁNYFL BRÁNYGEOSUNGEOSUNKloudná reklamaKloudná reklamaKvalita FitnessKvalita FitnessMD projektMD projektAmbulantní systém MONAAmbulantní systém MONAParkety WölfelParkety WölfelPRO-KPRO-KSTS OlbramoviceSTS OlbramoviceSpráva a údržba silnic Jihočeského krajeSpráva a údržba silnic Jihočeského kraje Rallycross Rallycross EBM PartnerEBM Partner ProTeren ProTeren Václav PrincVáclav PrincGear-up-meGear-up-me EUROBYT CB EUROBYT CB Next Fertility PragueNext Fertility PragueC-D-FC-D-FElektromotory TěsnohlídekElektromotory TěsnohlídekTONE OF STONETONE OF STONECB Auto Ojeté vozyCB Auto Ojeté vozy CB Auto CB Auto Linde pohony Linde pohony SMRŽ motoSMRŽ moto LIVA LIVA
Více referencí