S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Nová aplikace Google AdWords nově i pro zařízení s iOS
Google na konci února spustil novou aplikaci Google AdWords, která je určená pro zařízení s iOS. Majitelé digitálních přístrojů od firmy Apple tak mohou jednoduše spravovat své kampaně, dostávají pravidelné novinky a v případě problému je možné kontaktovat podporu společnosti Google. Co ještě umí nová aplikace?
Grafický návrh pomůže vytvořit firemní identitu
Tvorba www stránek se neobejde bez práce grafika. Celkový vzhled a podoba webové stránky jsou klíčové nejen pro úspěch vaší společnosti, ale také z hlediska pozic ve vyhledávání. Součástí práce grafika je také grafický návrh. O co se jedná a kdy je třeba si nechat grafický návrh udělat? Grafická podoba webové stránky Mezi grafické práce patří nejen úprava a retuše fotografií nebo sazba knih. V problematice tvorby www stránek jde především o webdesign a grafický návrh webové stránky. Ten se může týkat různého rozvržení barev, které utvoří identitu vaší společnosti, ale také celkovou grafickou podobou a rozložením www stránky. Speciální typ grafického návrhu je například firemní logo, které se dále používá na vizitky, webové stránky a veškeré další reklamní materiály. Logo jako součást firemní identity Logo povětšinou tvoří název společnosti (či jednotlivce) nebo různě zpracovaný charakterizující prvek. Když se například jednalo o společnost S2 STUDIO, bylo jasné, že součástí loga bude nápis „S2“. Grafik pak vytvoří několik různých obměn základního nápadu, aby měl zákazník z čeho vybírat. Logo se tvoří pomocí speciálních grafických programů a exportuje se do tzv. křivkového formátu. Tedy takového formátu, kdy výsledný obrázek, který je vyveden v křivkách, neztrácí svou kvalitu. Logo může také obsahovat základní myšlenku nebo slogan společnosti. Grafický návrh je možné vytvořit k celému webu, pouze logu nebo dle libovolných přání zákazníka. Je možné vytvořit webovou i jinou prezentaci, grafický návrh banneru nebo propagačního letáku. V případě podobných přání nás neváhejte kontaktovat.
Pozor na podvodné e-maily: balík z České pošty, dědictví z Nigerie nebo fatální chyba serveru
V poslední době se zvýšila četnost nejrůznějších podvodných e-mailů, které chodí majitelům českých poštovních schránek. Kromě neškodného spamu, na který většinou bezchybně dokáže upozornit a rovnou jej i vytřídit i běžný antispamový filtr, se začíná množit mnohem nebezpečnější pošta. Pozor na podvodné e-maily Zatímco kdysi naše e-mailové schránky plnily zejména dopisy právníků afrických miliardářů, kteří strojově přeloženou češtinou vybraným šťastlivcům odkazovali obrovské majetky, dnešní e-maily jsou mnohem důmyslnější. Před loňskými Vánoci se například objevily podvodné e-maily (tzv. phishing), jejíchž rozesílatelem na první dobrou byla Česká pošta. E-maily měly vizuální podobu této instituce a bezchybnou češtinu. Podvodníci vsadili na to, že v předvánočním shonu mnozí z nás ztrácejí přehled o jednotlivých balíčcích, které si do českých domácností a firem objednávají. Nejde jen o Českou poštu, zneužívají se i další české či zahraniční logistické firmy, jako je Zásilkovna, PPL nebo DPD. Podvodníci chtějí získat vaše přístupové údaje Množí se také e-maily, které na první pohled působí, že je rozesílá provozovatel vybraných webhostingových a doménových služeb, jako jsou např. Zoner, Wedos, Active 24. V těchto zprávách podvodníci chtějí pod záminkou aktualizace účtu vylákat vaše přístupové údaje do e-mailu. Jinak hrozí jeho deaktivací. Ukázka podvodného e-mailu, který se tváří, že jeho odesílatelem je poskytovatel e-mailové schránky Podobné požadavky často chodí i od falešných zástupců vybraných českých bank, zpravidla těch největších, jako je Komerční banka, ČSOB nebo Česká spořitelna. Mezi podvodné e-maily patří i tzv. scam, tedy zprávy, v níž odesílatel informuje příjemce o peněžní výhře, obřím dědictví nebo o investičních příležitostech. Kdysi šlo podvodné e-maily poznat podle špatné či strojově přeložené češtiny, dnes už je komunikace online podvodníků mnohem přesvědčivější. Navíc tyto e-maily mívají často správné firemní barvy, logo i adresu firmy, za níž se vydávají. Na první pohled tedy působí velmi autenticky. Jak poznat podvodný e-mail Získání přístupových údajů do účtu nemusí být jediným cílem phishingových podvodníků. Mohou také požadovat čísla a hesla platebních karet, pokoušet se získat osobní údaje nebo prostřednictvím přiložené přílohy zavirovat příjemcův počítač. Vždy je potřeba myslet na to, že žádná seriózní online služba v dnešní době podobná ověření nevyžaduje. Pokud je potřeba nějaký krok udělat, vždy je tam nutnost přihlášení do administrace dané služby, případně zabezpečení přístupu dvoufázovým ověřením. Doporučujeme také vždy zkontrolovat url adresu stránky, na níž případně chcete cokoliv aktualizovat či vyplňovat. Všechny seriózní firmy a instituce mají zabezpečené stránky formou SSL certifikátu. A miliardové dědictví se také neoznamuje prostřednictvím e-mailu :-) Výčet častých příznaků podvodných e-mailů: špatná, případně nepřirozená čeština obsahují odkaz vedoucí na stránku s nejrůznějšími formuláři, které je potřeba vyplnit cílové weby, na které odkaz z e-mailu směřuje, většinou vypadají velmi nedůvěryhodně (jsou ale i výjimky, jako např. podvodníci, kteří před časem okopírovali stránky KB nebo České spořitelny) adresa odesílatele je velmi podobná zneužité instituci, nicméně zpravidla za zavináčem má nesmyslnou či zkomolenou adresou e-mail obsahuje částku, kterou je potřeba doplatit (většinou je tato částka velmi nízká) oslovení bývá často neosobní (milý zákazníku, vážený uživateli, oslovení přímo e-mailovou adresou atd.) snaha příjemce vyděsit, znejistit či donutit k rychlému neuvážlivému jednání obsahují přílohy v nejrůznějších formátech (.exe, .zip, .scr, .pdf a další – tyto nevyžádané přílohy mohou obsahovat virus, proto nikdy je neotevírejte)