S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Webdesign a jeho význam
Webdesign je základním kamenem každé webové stránky a celkové prezentace společnosti. Design webu by měl návštěvníka zaujmout na první pohled, měl by být přehledný a jasný. Jaké jsou nejčastější chyby a co naopak nesmí chybět?
Pozor na podvodníky nabízející služby online marketingu
Rozmohl se nám tady takový nešvar, s nímž se v posledních několika měsících setkala většina z nás. Většinou jde o telefonát nebo e-mail, v němž nás obchodní zástupce jedné z "top 3" českých reklamních, marketingových či jiných pochybných agentur informuje, že náš web je pro internet neviditelný. Případně, že z nějakých „specifických“ důvodů vyhledávače Google a Seznam naše internetové stránky blokují. Zástupci některých těchto společností dokonce tvrdí, že pokud firma není zapsaná v jejich firemním katalogu, jako kdyby vůbec neexistovala. Samozřejmě jde o naprostý nesmysl. A pokud váš web vyhledávače nevidí, tak chyba bude rozhodně jinde než v tom, že nevyužíváte některou z těchto „exkluzivních“ služeb na míru. A co tyto pseudoslužby konkrétně nabízejí? Zařazení firmy do nejlepšího firemního katalogu na českém trhu, který denně využívá 10 milionů návštěvníků, zapojení do nejrůznějších partnerských sítí, správu firemních údajů v mapách, navigacích nebo na Facebooku. Nelze samozřejmě paušalizovat, některé služby nemusí být špatné, nicméně podobná strašení jsou nebezpečná a většinou hodně zavádějící. A co udělá vystrašený zákazník? Okamžitě zaplatí a danou službu si zakoupí. Přitom jde o vyhozené peníze a bez opravdové hloubkové analýzy webu se stejně nic nestane. Maximálně se jeho web objeví v několika katalozích, které stejně nikdo nenavštěvuje. Příklady z praxe Například naše studio před několika dny telefonicky oslovila slečna zastupující katalog Inform.cz. Nejprve nabídla, že si ověří informace o naší firmě, které jsou v katalogu. Následně nás informovala, že zjistila, že v loňském roce jsme v jejich katalogu měli negarantovaný profil a nabídla, že nyní můžeme mít za "pouhých" 5 000 korun měsíčně garantovaný profil. Tato změna nám zaručí, že v obou internetových vyhledávačích se najednou budeme objevovat vždy na první stránce. Jak snadné, že? Zapomeňte na SEO, PPC reklamu nebo případné technické úpravy webu. Stačí mít garantovaný profil v jednom internetovém katalogu. Problémem není samotná nabídka zařazení firmy do online katalogu, ale to, že slečna záměrně komunikuje zmatečně a neříká pravdivé informace. Snaží se tedy uvést zákazníka v omyl, aby nabyl dojmu, že služba dokáže vylepšit pozici ve vyhledávači v rámci organického (přirozeného) vyhledávání. Cíl je jasný – přesvědčit zákazníka a prodat mu svou službu. Když jsme požádali o zaslání nabídky do e-mailu, bylo nás sděleno, že tyto exkluzivní nabídky se vyřizují a uzavírají výhradně telefonicky. Opatrnost je tedy rozhodně na místě. Druhým příkladem je společnost MEDIATEL, která nejprve kontaktuje firmy telefonicky a následně zasílá informační e-mail, jehož součástí je odkaz na výsledek analýzy konkrétního webu. Nejde o podvod, ale o zavádějící informace, protože zástupce agentury neupozorní zákazníka, co ta červená nula vlastně znamená (viz přiložený obrázek). A znamená to jen to, že firma není součástí katalogů a partnerské sítě MEDIATELU, nic víc. S výsledky organického vyhledávání nebo s firemními zápisy ve službách Moje firma na Googlu nebo Firmy.cz od Seznamu to vůbec nesouvisí. Buďte tedy při podobných nabídkách maximálně opatrní. Výsledky analýzy vybraného webu na portálu Mediatelu
Redakční systém – přehledný a jednoduchý
Tvorba www stránek sebou nese nejrůznější problematiku. Pokud je správně vytvořená webová stránka, má responzivní design, je přehledná a intuitivní, ještě nemáme vyhráno. Je třeba ji naplnit zajímavým a kvalitním obsahem, což úzce souvisí s dnešním tématem. Co je to redakční systém, jaké jsou jeho klíčové vlastnosti a proč jsme vyvinuli náš vlastní? Redakční systém jako open-source Redakční systém je vlastně zadní část webu. Ta část, kterou nevidí uživatel, ale bez které by webové stránky neexistovaly. Redakční systém je tedy vlasně srdce webu. Existuje velké množství tzv. open-source redakčních systému, jako je například WordPress nebo Joomla. Jejich výhoda je jasná – jsou zdarma, vyvíjí je velké množství lidí, tudíž jsou ozkoušené. Na druhou stranu mají pevnou formu, a proto i web, na který je naroubovaný takový redakční systém, má jen omezenou a pevnou podobu. Klient tak většinou nemůže upravovat vzhled webu, ani si vymýšlet jiné speciální funkce. Jak oproti tomu funguje náš redakční systém? Náš redakční systém = samoobsluha Námi vytvořený redakční systém je v podstatě jako samoobsluha. Co zákazník potřebuje, pro to si šáhne. V redakci je možné samozřejmě upravovat statické stránky (tedy pevné stránky na webu, které zůstávají na svém místě), aktuality, (které nesou pouze aktuální informaci, jako je zajímavá sešlost či novinka v e-shopu). Na web je také možné vkládat fotografie a celé galerie nebo nejrůznější soubory. Ty lze později připojit ke konkrétním stránkám (statickým nebo aktualitám), a tak je publikovat. V redakčním systému je možné vytvářet kategorie nebo dle individuálních požadavků přidat i jiné funkce. Co se týče ovládacích prvků, dbali jsme na předhlednost a jednoduchost. Veškeré ovládací funkce jsou znázorněny ikonami a mají intuitivní charakter. Položky lze libovolně řadit, přesunovat, či třídit. Je možné je i zneaktivnit, pak zůstanou viditelné pouze v redakčním systému, ale ve veřejné části webu je návštěvníci neuvidí. Své specifikace mají i námi vytvořené e-shopy a jim uzpůsobený redakční systém. Základní prvky, mezi které patří uživatelská přínosnost a jednoduchost však zůstávají stejné.