S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Reklama na FB dokáže ovlivnit až 96 % mladých lidí!
O tom, že sociální sítě hýbou světem reklamy, jsme se přesvědčili už několikrát. Je to ale i v České republice tak markantní? Jak je na tom mladá generace, má cenu cílit reklamu na teenagery na Facebooku? Kolik procent mladých v České republice používá sociální sítě nebo se nechá ovlivnit oblíbeným youtuberem?
Podporujeme: tradici voroplavby připomíná plavba o délce skoro 1000 km
Velmi nás těší, že naše studio je partnerem tradiční akce Po stopách Vltavských plavců, která připomíná bohatou historii českých vorařů. Letošní ročník je opravdu výjimečný, protože plavba bude mít délku skoro 1 000 kilometrů a potrvá 21 dní. Z Budějovic až do Hamburku Na plavbu na veslici z Českých Budějovic do německého Hamburku se vydal Radek Šťovíček, provozovatel vyhlídkových voroplaveb v Českém Krumlově. Na plavbu o rekordní délce si Šťovíček přizval svého dobrého přítele a olympijského medailistu Václava Chalupu. Odstartovali ve čtvrtek 31. března od Lannovy loděnice za Dlouhým mostem v Českých Budějovicích. Oficiální část pak začala v pátek 1. dubna z jihočeské vorařské vesnice Purkarec. Toto datum nebylo vybrané náhodou - 1. dubna 2022 totiž purkarecký vorařský spolek Vltavan oslavil 120. výročí od svého vzniku. Šťovíček s Chalupou jsou tak prvními Čechy, kteří na veslici trasu do německého přístavu urazí. Jde o velmi náročnou třítýdenní cestu, jejíž nejdelší etapa bude měřit 60 kilometrů. Při startu plavby bylo velmi chladno a pršelo, což podle Šťovíčka už také představuje jistou tradici. Každá tato plavba je spojena se špatným počasím. Jelikož neopren omezuje při pohybu, plavci mají na sobě lehké vesty, které slouží především k ochraně zad. Nejtěžšími úseky jsou vodní nádrže Orlík a Slapy, kde řeka téměř neteče. Podobnou překážku představuje úsek za německými Drážďany. Velkou část cesty Radek Šťovíček absolvuje sám. V Německu pak pojedou dvě lodě, na jedné se budou střídat Šťovíčkovi přátelé. Velmi důležitou byla zastávka v pražské Davli, kde místní spolek Vltavan oslavil výročí 125 let. "Plavba má připomenout, že se z jihu Čech plavily vory až do Německa. Ti chlapi vozili na vodě nejenom dřevo, ale třeba i ryby až do Hamburku, což je zajímavé, protože to byl živý náklad," řekl Šťovíček pro agenturu ČTK. Stejně jako předci, i Šťovíček se svým parťákem poplují na vorech 21 dní. Nejprve musí zdolat Vltavu a pak Labe, které protéká ČR i velkou částí Německa. Vzpomínka na tradiční řemeslo Ačkoliv tradiční voroplavba jako řemeslo už dávno zanikla, Radek Šťovíček s kamarády veslaři pod hlavičkou společnosti Voroplavba tuto tradici pravidelně připomínají. Prapor plavců zdobí nápis V bouři, na vodě a vlnách, Svatý Jane, opatruj nás. Letošní skoro tisíc kilometrů dlouhá plavba uctí patrona všech vodáků sv. Jana Nepomuckého i posledního pamětníka vorařského řemesla Václava Husu z jihočeské Hladné, který vloni zemřel v požehnaném věku. Počátky voroplavby v jeho rodině sahají až do roku 1826. Podle Radka Šťovíčka zájem o voroplavbu u nás s každým rokem roste. I proto vloni v Českém Krumlově otevřel muzeum voroplavby. S2 STUDIO s panem Šťovíčkem spolupracuje dlouhodobě, v rámci akce Po stopách Vltavských plavců jsme se podíleli na přípravě grafiky, vizuální identity a zajištění výrob jednotlivých promo materiálů, jako jsou letáky, plakáty, polepy atd.
Universal Analytics končí: připravte se na Google Analytics 4 včas
Google Analytics je jedním z nejdůležitějších online nástrojů, který umožňuje získávat velmi podrobná statistická data o návštěvnících jednotlivých webů a e-shopů. Služba Google Analytics Univerzal je bezplatná a již od roku 2005 se používá po celém světě, respektive ve všech zemích, kde své služby Google poskytuje. Google již přes rok upozorňuje uživatele využívající službu Universal Analytics (UA), že 30. června 2023 tato služba skončí a je potřeba se včas připravit na přechod k nové službě Google Analytics 4, která slibuje analytické nástroje nové generace. Opravdu je to tak? A co změna těchto služeb znamená pro běžné uživatele? Konec Universal Analytics se blíží Ano, jde o revoluční změnu. 30. června 2023 Google vypne servery, které zpracovávají data získaná z webů, na nichž je nástroj UA nasazen. V praxi to znamená, že Google přestane ukládat získaná data a služba tedy přestane fungovat. Uživatelé placené verze Universal Analytics 360 dostanou 3 měsíce k dobru. Definitivní tečka přijde 31. prosince 2023, kdy Google smaže všechna data v UA účtech. Doporučujeme se proto na tento přechod včas připravit a nečekat do července příštího roku. Google Analytics 4 (GA4), která původní službu nahrazuje, slibuje zcela nový datový model měření a spoustu nových možností v rámci webové analytiky. Má to i nevýhodu – abyste mohli všechny nové funkce dostatečně využit, musíte nejprve vše správně nastavit. Zatímco v rámci UA jste měli řadu předpřipravených přehledů, v případně nástrojů GA4 je potřeba nejprve nastavit vlastní přehledy. Ty ovšem nabídnou mnohem širší možnosti než stávající UA. Základem GA4 jsou události Ať už jde o počet zobrazení stránky, vyplnění a odeslání formuláře či jinou metriku, která nás zajímá, vše, co chceme v GA4 měřit, jsou události. Všechny typy měření, která nás v budoucnu u webu či e-shopu mohou zajímat a chceme je sbírat, je tedy potřeba nejprve správně nastavit. Při tvorbě nového analytického nástroje museli v Googlu myslet i na ochranu osobních údajů. V poslední době totiž dochází k řadě změn, jako bylo zavedení GDPR nebo zpřísnění legislativy týkající se cookies lišt. GA4 proto již vůbec neukládají jednotlivé IP adresy a slibují mnohem vyšší míru anonymizace. Abychom i při tomto zpřísnění měli dostatek potřebných informací, Google přišel s modelováním chybějících dat na základě učících modelů, které běží nad nasbíranými daty (tzv. blended data). Archivujte cenná data z G4A Jelikož GA4 a UA představují dva zcela odlišné modely, je potřeba myslet na to, že data z obou nástrojů nelze propojit. Nejlepším řešením v současnosti je proto mít nasazené Universal Analytics a k tomu paralelně GA4. Čím dříve tedy nový nástroj nasadíte, tím lépe. A jak si archivovat všechna data, která jsme nasbírali v UA? Nejlepší cestou je export dat přes Google Analytics Reporting API. Ty lze následně importovat např. do BigQuery či jiné podobné služby. Jednodušší a pro mnohé uživatele dostačující volbou je jednoduchý export požadovaných dat přímo v účtu Google Analytics. Lze také předpokládat, že již brzy se objeví externí služby, které tento proces zpříjemní. Jak GA4 nastavit? Celý proces lze rozdělit do 6 základních bodů. 1. Přihlaste se do svého účtu Google Analytics 2. Vyberte službu a projekt, který chcete nastavit 3. Vlevo dole vyberte sekci „Správce“ 4. Zvolte položku „Asistent nastavení GA4“ 5. Vyberte možnost „začínáme“ a poté „Vytvořit službu“ 6. Účet GA4 je vytvořen a nyní je potřeba nastavit měřící kód pro váš web. Tento kód najdete v sekci "Datové streamy“. Pokud používáte Google Tag Manager, tak potřebujete ID, pokud máte jen Google Analytics, zkopírujte si celý kód a ten vložte do zdrojového kódu svého webu mezi značky . Nyní je nástroj Google Analytics 4 nasazen na vašem webu. Nicméně zcela hotovo není. Ještě bude potřeba nastavit datové streamy pro konkrétní události. O tom si řekneme v samostatném článku.