S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Obhájili jsme nové požadavky v rámci programu Google Partner
Splnili jsme nové požadavky Googlu a máme velkou radost, že jsme již poněkolikáté obhájili status Google Partnera. Je to pro nás velký závazek nejen vůči spol. Google, jejíž reklamní platforma je pro nás v rámci online marketingu jednou z klíčových, ale je to také velká zodpovědnost vůči našim zákazníkům. Status Google Partner neznamená jen prestiž a symbolický odznak, ale také přináší řadu výhod. Díky tomuto partnerství máme přístup k nejnovějším nástrojům a technické podpoře od Googlu, podrobnějším statistikám, můžeme se zúčastňovat pokročilých školení o službách Googlu nebo také testovat nové služby a aplikace, které jsou ještě ve vývoji. Všechny tyto výhody následně využíváme pro efektivnější měření a cílení jednotlivých kampaní, které pro naše zákazníky v rámci platformy Google Ads zajišťujeme. Těšíme se na další společné výzvy, které pomáhají růst vašemu podnikání! Tým S2 STUDIA
Klíčová slova – umíte je správně používat?
Jako první si musíme odpovědět na to, co vlastně ta klíčová slova jsou. Jak napovídá sám název, jsou vlastně jakýmsi klíčem. Představují hlavní heslo, které uživatel zadá do vyhledávače. A podle toho, jestli se tento výraz (či sousloví) shoduje s vámi použitými slovy, máte vyhráno. Dojde ke spojení a vy máte o uživatele navíc. Jak takové věci docílit?
Reklama na FB dokáže ovlivnit až 96 % mladých lidí!
O tom, že sociální sítě hýbou světem reklamy, jsme se přesvědčili už několikrát. Je to ale i v České republice tak markantní? Jak je na tom mladá generace, má cenu cílit reklamu na teenagery na Facebooku? Kolik procent mladých v České republice používá sociální sítě nebo se nechá ovlivnit oblíbeným youtuberem?