S2 STUDIO
Naše služby
Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.
Webdesign
E-shopy, online aplikace
Grafické práce
Online marketing, strategie
Zakázkový vývoj softwaru
Výroba reklamy
Reference
Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.
Jsme tu pro vás již od roku 2003
Člen Asociace pro elektronickou komerci
Člen Jihočeské hospodářské komory
Držitel certifikátu kvality ISO 9001
Blog
Google mění algoritmy, responzivní a mobilní weby budou mít ve vyhledávání přednost
Na našem blogu jste si mohli počíst o tom, jaká je nutnost mít responzivní web a kolik výhod z takové stránky plyne. Neméně důležitý je zvyšující se podíl přístupu uživatelů z mobilních zařízení jakou jsou chytré telefony nebo tablety. V propojení těchto dvou témat přichází nyní společnost Google s obrovskou změnou ve vyhledávání. Upraví algoritmy tak, aby upřednostňovaly responzivní a mobilní weby. Co to znamená?
Jak na AdWords I: Zorientujte se ve službě AdWords
Pokud máte webovou stránku, je Vám nejspíš služba společnosti Google vystupující pod názvem AdWords známá. Ale i tak – opakování je matka moudrosti. Podívejte se s námi na základní parametry služby AdWords, toho, co nabízí a k čemu je dobré ji využít. Podle čeho se na Googlu zobrazují reklamy? Jak lze ovlivnit jejich pořadí? Co znamená pojem míra prokliku?
E-mail marketing jako mocný nástroj marketingové strategie
E-mail marketing je jedním z nejjednodušších a zároveň nejpřínosnějším marketingovým nástrojem. Proč cpát hory peněz do nefunkčních reklam a kampaní, pokud nemají smysl? E-mail marketing smysl má, tedy při dodržení správných postupů. Na co se zaměřit?