WEBDESIGN, E-SHOPY

Potřebujete vytvořit nové webové stránky, e-shop nebo intranetovou aplikaci na míru? Rádi vás provedeme celým procesem, od prvotního návrhu, otestování až po finální spuštění vašeho projektu do života.  

device device

GRAFIKA, KORPORÁTNÍ DESIGN

Navrhujeme loga, grafické manuály, letáky, brožury, plakáty, design webů, online bannery, newslettery, produktové obaly, vizualizace... Přesvědčte se o naší kreativitě.  

device device

ONLINE MARKETING

S pomocí online marketingu zvýšíte prodej, zlepšíte povědomí o značce, představíte nový druh produktu či služby co neširšímu počtu potenciálních zákazníků a tím si upevníte pozici na trhu. Využijte sílu online marketingu a nechte své podnikání růst.

device device
Groz-beckertAlfahausKOH-I-NOORMadeta

S2 STUDIO

Naše služby

Nabízíme komplexní služby pod jednou střechou, kdy se zákazník nemusí složitě obracet na několik dodavatelských společností. Díky kompletnímu servisu naši zákazníci výrazně šetří finanční náklady, vlastní personální kapacity a především drahocenný čas.

banner chytrý online

Reference

Více referencí

Jsme českobudějovické internetové studio, které bylo založeno v roce 2003. Začínali jsme programováním webových prezentací a intranetových systémů. Postupem času jsme portfolio našich služeb rozšiřovali o grafické práce, webové aplikace, e-shopy a redakční systémy. Následovala specializace na strategické plánování v oblasti online marketingu a vlastní online marketing. Ruku v ruce s rozšiřováním portfolia služeb rostl i náš interní tým odborníků.

 

S2 pečeťJsme tu pro vás již od roku 2003

logo APEKČlen Asociace pro elektronickou komerci

logo hospodářské komoryČlen Jihočeské hospodářské komory

logo ISODržitel certifikátu kvality ISO 9001

logo Google PartnerCertifikace Google Partner

Zjistit více o S2 STUDIO

Blog

Redakční systém – přehledný a jednoduchý
Tvorba webů

Redakční systém – přehledný a jednoduchý

Tvorba www stránek sebou nese nejrůznější problematiku. Pokud je správně vytvořená webová stránka, má responzivní design, je přehledná a intuitivní, ještě nemáme vyhráno. Je třeba ji naplnit zajímavým a kvalitním obsahem, což úzce souvisí s dnešním tématem. Co je to redakční systém, jaké jsou jeho klíčové vlastnosti a proč jsme vyvinuli náš vlastní? Redakční systém jako open-source Redakční systém je vlastně zadní část webu. Ta část, kterou nevidí uživatel, ale bez které by webové stránky neexistovaly. Redakční systém je tedy vlasně srdce webu. Existuje velké množství tzv. open-source redakčních systému, jako je například WordPress nebo Joomla. Jejich výhoda je jasná – jsou zdarma, vyvíjí je velké množství lidí, tudíž jsou ozkoušené. Na druhou stranu mají pevnou formu, a proto i web, na který je naroubovaný takový redakční systém, má jen omezenou a pevnou podobu. Klient tak většinou nemůže upravovat vzhled webu, ani si vymýšlet jiné speciální funkce. Jak oproti tomu funguje náš redakční systém? Náš redakční systém = samoobsluha Námi vytvořený redakční systém je v podstatě jako samoobsluha. Co zákazník potřebuje, pro to si šáhne. V redakci je možné samozřejmě upravovat statické stránky (tedy pevné stránky na webu, které zůstávají na svém místě), aktuality, (které nesou pouze aktuální informaci, jako je zajímavá sešlost či novinka v e-shopu). Na web je také možné vkládat fotografie a celé galerie nebo nejrůznější soubory. Ty lze později připojit ke konkrétním stránkám (statickým nebo aktualitám), a tak je publikovat. V redakčním systému je možné vytvářet kategorie nebo dle individuálních požadavků přidat i jiné funkce. Co se týče ovládacích prvků, dbali jsme na předhlednost a jednoduchost. Veškeré ovládací funkce jsou znázorněny ikonami a mají intuitivní charakter. Položky lze libovolně řadit, přesunovat, či třídit. Je možné je i zneaktivnit, pak zůstanou viditelné pouze v redakčním systému, ale ve veřejné části webu je návštěvníci neuvidí. Své specifikace mají i námi vytvořené e-shopy a jim uzpůsobený redakční systém. Základní prvky, mezi které patří uživatelská přínosnost a jednoduchost však zůstávají stejné.

Consent Mode V2: správa online reklamy je zase o něco složitější
Legislativa, Online marketing

Consent Mode V2: správa online reklamy je zase o něco složitější

Majitelé webů a e-shopů a správci výkonnostních kampaní v online reklamě se musí včas připravit na implementaci nástroje Consent Mode V2. Více se o tomto nastavení dočtete v tomto článku…

Meta description – popisek stránky, který zvyšuje návštěvnost vašeho webu
Tvorba webů, SEO

Meta description – popisek stránky, který zvyšuje návštěvnost vašeho webu

Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) je věda. Google, Seznam nebo Bing používají pro vlastní vyhodnocování a zobrazování webů v organickém vyhledávání nejrůznější nástroje a algoritmy. Jedním z klíčových parametrů pro všechny vyhledávače jsou tzv. „meta description“. K čemu meta description slouží? Meta description je značka (HTML meta tag) v podobě krátkého textu, který stručně a výstižně popisuje obsah stránky, na níž se nachází. Tato značka je součástí každé stránky webu. Respektive měla by být na každé stránce, což si někteří administrátoři neuvědomují a tento důležitý parametr webu ignorují. Přitom jde o jednu z hlavních metrik, které mají vliv na kvalitu SEO. Pokud konkrétní stránka meta description tag obsahuje, zobrazí jej vyhledávač ve výsledcích vyhledávání. Tento tag informuje návštěvníky o obsahu dané stránky již při vyhledávání, proto patří mezi parametry, které mohou ovlivnit míru prokliku na web. Je proto žádoucí, aby tato značka byla správně vyplněna na každé stránce vašeho webu. Technicky vzato může mít značka meta description libovolnou délku, nicméně např. vyhledávač Google ji zkracuje na 155–160 znaků včetně mezer. Doporučujeme tedy dodržet tuto délku a mít v popisu všechny nezbytné informace, které danou stránku webu popisují. A ideálně zajímavým způsobem, aby informace potenciálního návštěvníka vašeho webu upoutala a donutila jej vybranou stránku navštívit. Značka meta description je pro SEO klíčová I když už před několika lety zástupci Googlu na svém blogu uvedli, že meta description nemají vliv na hodnocení webu, vyhledávač je při procházení jednotlivých webů stále analyzuje a zpravidla také zobrazuje ve výsledcích vyhledávání (SERP) ihned pod samotným odkazem. Nemusí tomu tak být vždy, občas se algoritmus vyhledávače rozhodne pro zobrazení jiné textové části dané stránky webu. Důležité je, že tag meta description ovlivňuje míru prokliku (CTR) u dané stránky ve výsledcích vyhledávání. A to zase může mít pozitivní vliv na hodnocení stránky v interních metrikách Googlu. Myslete na to, až budete tyto krátké úryvky textů připravovat. Zjednodušeně řečeno – meta description plní roli reklamního poutače. Ukázka vyplněného tagu meta description na webu ZAVADILKA 2620 PREMIUM WELLNESS Jednoduchá doporučení na závěr Pokud je váš web opravdu rozsáhlý a má stovky či dokonce tisíce stránek, doporučujeme pomocí některého z analytických nástrojů, jako je třeba Google Analytics, vyfiltrovat ty nejnavštěvovanější stránky z organického vyhledávání a alespoň u nich meta description naplnit. Zjistit spojení, přes která se k vám návštěvníci nejčastěji dostanou, můžete pomocí šikovného nástroje od Googlu Search Console. Doporučujeme také zkontrolovat redakční systém, na kterém váš web běží. Může se totiž stát, že tag meta description v kódu webu vůbec není, případně jestli vám jej redakční systém třeba nezkracuje. Snažte se také o to, aby každá stránka měla své vlastní – unikátní meta description.

Více článků

Důvěřují nám i tito klienti

Přidejte se k nim i Vy

MadetaMadetaNaturwayNaturwayMach MotorsMach MotorsKOH-I-NOOR HoldingKOH-I-NOOR HoldingGW JIHOTRANSGW JIHOTRANSGastroGastroGROZ-BECKERTGROZ-BECKERTAlfahausAlfahausImpregnace SoběslavImpregnace SoběslavJi.hlavaJi.hlavaVykovVykovNextclinicsNextclinicsDCD IDEALDCD IDEALFL BRÁNYFL BRÁNYGEOSUNGEOSUNKloudná reklamaKloudná reklamaKvalita FitnessKvalita FitnessMD projektMD projektAmbulantní systém MONAAmbulantní systém MONAParkety WölfelParkety WölfelPRO-KPRO-KSTS OlbramoviceSTS OlbramoviceSpráva a údržba silnic Jihočeského krajeSpráva a údržba silnic Jihočeského kraje Rallycross Rallycross EBM PartnerEBM Partner ProTeren ProTeren Václav PrincVáclav PrincGear-up-meGear-up-me EUROBYT CB EUROBYT CB Next Fertility PragueNext Fertility PragueC-D-FC-D-FElektromotory TěsnohlídekElektromotory TěsnohlídekTONE OF STONETONE OF STONECB Auto Ojeté vozyCB Auto Ojeté vozy CB Auto CB Auto Linde pohony Linde pohony SMRŽ motoSMRŽ moto LIVA LIVA
Více referencí